2013年3月20日 星期三

我唔忙

一點訓已經覺得夜既我,以為夜媽媽聽住《早霸王》叫捱夜,我琴晚聽左一半《雲妮鍾情》呀,陰公!

不過其實我同大家都係一樣,唔係真係忙,只係鍾意左搞右搞。做野前食飽先,呃,飽得濟。跟手揀個襯而家個mood既playlist,得左。哎呀,呀邊個又whatspp我,覆左佢先。咦,半個鐘冇check Facebook 同Instagram添,睇下先。啊!嗰個我鍾意既歌手出新碟,上YouTube 搵黎聽下先。嘩,熱門片段,harlem shake,咁多版本梗係要睇埋……下?十一點九,大件事,快快快,嗱嗱聲開始做野……

Deadline fighter, keep fighting until you meet the deadline! You are not alone.

沒有留言:

張貼留言