2013年4月13日 星期六

留學英國的小秘密4

我地香港人既數學同效率真係無得頂。

呢到既收銀係要逐個逐個penny數,再心算再對單咁找錢,好似考緊試咁猶豫,仲成日啪埋部收銀機先醒起唔記得找錢。

有次買衫又係咁,仲出動店長同店員兩個一齊心算,最後都係計錯,找多左十鎊,要我講返佢知,靚女店員仲話:「Oh! You're so honest! You could've just walk away.」唔係我有幾清高,如果係自動售賣機或者我真係會就咁拎左佢。但係有啲公司policy係唔岩數員工要貼返,有啲更加係要double拎返出黎,無謂佔人便宜。

又有一次用discount card買熱朱古力,店員收左我原價,之後我同沖野飲個店員講返,找返錢俾我之餘仲upgrade左我杯熱朱古力,so sweet of him。

總而言之,買完野俾完錢切記要對單。

=)

沒有留言:

張貼留言